Lite mer snor

Jag tycker att jag är lite för dålig på att uppdatera bloggen.
Jag skyller på att de senaste dagarna har varit riktiga kämpardagar. Mycket jobb, dåligt med sömn och en förkylning på det, någon energi har inte existerat. Typiskt november, man går på sparlåga mest hela tiden.
Men man ska känna att man lever också.

Idag har jag tagit igen mig lite i alla fall. Haft en riktig myspys kväll i soffan med Patrik 1,5. Har sett den tre gånger nu och jag blir lika glad varje gång, länge sedan jag såg en så bra svensk film.

På tal om min förkylning, det är fascinerande att en och samma näsa kan producera så mycket snor! Har med största sannolikhet snytit ut flera liter idag, känns det som. Vart kommer allt ifrån?
Nu är jag inne på slutspurten i alla fall, febern och hostan har flygit sin kos så nu är det bara snoret som återstår.
Och det är väl underligt att just snor ska vara ett återkommande fenomen här i bloggen, finns det inte intressantare saker att skriva om liksom?

Nu ska jag faktiskt sova, jobb 9-18 väntar imorgon och det ska bli riktigt roligt.
God natt


Kommentarer
Postat av: Linnea

MER SNOR ÅT VÄRLDEN!

2009-11-19 @ 00:05:32
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0