Lets dance..

Jag har nu varit 08:a i ungefär en halv vecka. Jag trivs här, det känns bra. När jag har ett jobb att gå till varje dag kommer det kännas ändå bättre, titeln hemmafru passar inte riktigt mig. Men det är skönt också, få tid till att plocka i ordning och fixa och dona i lägenheten. Problemet är att det blir lite väl lite fix och lite väl mycket facebook. Nu har jag även lärt mig att bekanta mig lite mer med Jens x-box så nu är det kört.

Just nu rockar grannarna loss. Dansbandsmusik spelas på högsta volym, dova dunsar skvallrar om att det minst sagt råder full aktivitetsdans och då och då ropas det ut små glädjejubel också. De verkar veta hur man roar sig, riktiga festisar!
.
Nu vet ni att jag lever så nu tänker jag återgå till tv-skärmen och ge Tiger en rejäl omgång i golf.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Puss på dig och tack för att du uppdaterar bloggen lite bättre. Blä för dansbandsmusik, blä för Woods.

2010-10-15 @ 20:07:08
URL: http://thirtydirtybirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0