Tack!

Ett litet tack-inlägg sitter fint på plats just nu.
Tack till Neea, Marre och Lina som gjorde min 20-årsdag till vad den blev. Tack för presenterna jag fick, det trevliga umgänget, för alla överraskningar och för alla fina skratt.
Tack till mr Mupp för presenten, för den underbart vackra födelsedagssången och för att du får mig att le lite halvtoffligt.
Tack till alla underbara gratulanter för alla facebook-inlägg, sms och kramar.
Tack till mamma för dina pinsamma presenter och för att du bakar tårta som smakar mums.
Tack för den vidrigt fula födelsedagshatten jag prompt tvingades bära inne på krogen.
Tack till den askalasa killen på dansgolvet som bjöd på en sådan avvikande dans att jag fortfarande fnissar tyst för mig själv.
Och nu är det dags att runda av innan T-A-C och K-tangenterna slits ut till tomma intet.
Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0