Smaeker pegasus!

Idag har jag snicksnackat engelska, i cirkus 45 minuter. Jag är inte speciellt duktig på engelska, ICKE! Men vad gör man? Man hittar på egna ord, det är vad man gör! Jepp.

Klockan är inte mer än halv tio, jag är helt färdig. Ska strax krypa ner i min 180 centimeter breda säng, det gillar jag. FAB!!

I övrigt har jag haft världens längsta msn-konversation med Neeapeea. Eller jag konverserade utan att få någon konversation tillbaka. Jag känner mig uppskattad. Jag har fortfarande inte fått svar på min fråga, det vill jag ha, HÖR DU DET?!

I helgen spenderades tid med Neea och mr Mupp, samtidigt.. Jag tyckte synd om muppen. Neea och jag ilag är ingen frisk duo. ICKE! Men det är smällar han får ta antar jag, inte mycket att göra åt.

Egentligen har jag ingenting vettigt att skriva, jag lägger ner helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad för fråga? "Är du bajsen i buren?"-frågan? I så fall är svaret ja. Och jag tycker också synd om mr Mupp. Men livet är inte alltid så lätt, han får helt enkelt stå ut med sånt!

2010-01-26 @ 17:46:26
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Och vafan har du för rubrik egentligen? Låter snuskigt. Sen uppdaterar du aldrig heller. Fy på dig, du är en skamfläck i bloggvärlden.

2010-01-28 @ 16:15:53
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0