Körv!

Det har varit dödare än i graven här på senare tid, det blir lätt så, bloggen ligger inte på prio dessa dagar.
I helgen var jag i alla fall hos Neeapeea i Sundsvall. Det var trevligt, en massa snicksnack och en liten utgång hann vi med. Jag gillar Sundsvall, man får gratis korv där, med både senap och ketchup till med, lyx!

För tillfället umgås jag med mr Mupp. Har precis lagat enchiladas, gott skit!
Han är rätt bra muppen, och det skriver jag inte bara för att jag vet att han titt som tätt går in här och snokar, nej nej.
Nu har jag har placerat honom framför teven så att jag ska få lite lugn och ro att läsa igenom mina favvobloggar, han förstår sig inte på det där med bloggfenomenet, den jäveln. Men nu håller han sig lugn i alla fall, det går någon handbollsmatch som han tydligen tycker är väldigt intressant, ibland slänger han in någon kommentar om oschyst spel hit och oschyst spel dit, bla bla. Jag nickar med stor inlevelse och låtsas förstå precis.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gratis korv är aldrig fel!

2010-01-22 @ 17:58:34
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0