Random svammelius

Eftersom jag inte vill vara någon skamfläck kör vi en liten snabbis.

Just i detta nu sitter mr Mupp på arbetsintervju. Jag hoppas att det går bra. Jag hoppas också att han lyder mitt råd om att flasha lite boobies om det nu mot förmodan inte skulle gå vägen, det borde göra susen, slänger han in lite förförande höftrörelser så kan han ju räkna med att ha jobbet som i en liten ask. Jaja, han märker väl själv hur läget ligger till.

Själv har jag nyss ätit frulle, i sängen till och med, underbara sovmorgon. Nu är jag inne på andra koppen kaffe. Kaffe är aldrig så gott som på morgonen. Speedad blir man också, ska strax sätta igång med att dansa lite lambada innan det är dags att bege mig till jobbet.
Egentligen hade jag tänkt gymma litegranna nu på morgonkvisten, men det var jag för slö för. Får helt enkelt spara träningen till kvällningen istället, då kanske det blir lite Core till och med, skulle vara kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0