Sundsvall city

För några timmar sedan vaknade jag i min egen säng. Nu sitter jag i Sundsvall ganska många mil längre upp i landet, här går det undan minsann.
Mr Mupp skulle upp hit på kurs så jag hängde med för att få chans att umgås med Pluppneea.

För tillfället sitter jag i hennes kassaskåp till lägenhet och väntar på att hon ska komma hem från plugget. Det är ganska underhållande, så underhållande att jag till och med har diskat. Fröken fräken är duktig på många saker, men diska är hon ingen hejare på. Nu är berget borta i alla fall och som lön för mödan försåg jag mig med lite fil och hårdbrödmackor, jag var hungrig som en varger, hoppas att det är lugnt att jag äter henne ur huset..

Men nu ska jag utforska teven lite närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0