Fröken Hulk

Det är en oglamourös lördag som råder. Jag sitter i min gamla urtvättade flanellskjorta, hår som bönar och ber efter en rejäl tvätt med lödder och lenande inpackning, chipssunkig andedräkt, ja det är fint, jag trivs.

Strax ska jag åka och träna med herr J. Vi körde ett pass i onsdags också och jag är fortfarande invalid. Träningsvärken man får efter att inte ha gymmat på flera månader är inte nådig. Men nu jäklar är det dags att ta tag i de förtvinade musklerna och bli Hulk igen.
.
Det fick bli en uppdatering av den snabbare sorten den här gången, tarvligt eftersom jag inte ägnat den stackars bloggen någon som helst uppmärksamhet under de senaste veckorna, men så får det bli.
Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0