Jul jul strålande jul

Julen var fin, lugn och skön, som det ska vara. Enda minuset var att jag åkte på en hejdundrande förkylning, men vad gör väl det i det stora hela. Kalle och hans vänner bjöd på samma äventyr som alltid, egentligen borde man har tröttnat efter att ha sett det sisådär 20 gånger, men nej då, utan Kalle blir det ingen riktig jul. Maten var god och överkonsumerades som vanligt. Sill, köttbullar, skinka, lax, potatis, rödetssallad och sen massa godis på det, jag mår fortfarande illa. Sen fick jag så bra julklappar att jag nästan har dåligt samvete, riktiga kanongrejer hela bunten. Bäst av allt var att få vara omgiven av så underbara människor, det är fint.

Jens fick en radiostyrd helikopter i julklapp. Den är hans nya passion för tillfället. Låter förjäkligt gör den också, surrar mig till fördärvet, snart åker flugsmällaren fram. Men lite rolig är den också, jag har fått provköra den, jag råkade dunka upp den i taket så livet nästan passerade i revy för den lilla propellerbeklädda stackaren.
Större livsnjutare får man leta efter.
Jag älskar dig ♥ och fina strumpor har jag också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bibbi! Upptäckte inte förrän nu att du börjat blogga igen - me like =)



Ska beställa en dator ikväll så snart kan vi skypea förjämnan.

2011-01-05 @ 15:58:39
Postat av: Linnea

Synd att vi inte hann ses så mycket i jul! Jag saknar dig bibbiribbi. Fin tröja du har på bilden förresten, haha ;)

2011-01-08 @ 21:38:21
URL: http://thirtydirtybirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0