Visste du...

att jag vill - klara gesällen.
att jag har - sjukt dålig humor.
att min senaste kyss - fick jag av en underbar person.
att jag lyssnar mycket på - vad människor menar och inte säger.
att jag funderar på - vad meningen med livet är.
att jag pratar – helst inte bara för att.
att jag inte gillar – att jag är så paranoid.
att min första riktiga kyss – mest kändes blöt och äcklig.
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte förstår.
att kärlek är – både bra och dåligt.
att jag gillar – bajshumor och svart kaffe.
att jag alltid kommer att – förvånas över människors handlingar.
att jag är förälskad i – han som släpper sig och hindrar min flyktväg.
att sist jag grät var – igår.
att min mobiltelefon är – en livsnödvändig sak som är lätt att slarva bort.
att när jag vaknar på morgonen – så snoozar jag minst fem gånger.
att innan jag går och lägger mig – måste jag ställa ett glas vatten på nattduksbordet.
att idag har jag – inte gjort så mycket mer än att vakna, knapppt det.
att jag just nu tänker på - är om jag ska skynda mig att göra mig klar och åka tåget 12.40 eller ta det chill och åka 14.41.
att i kväll ska jag – träna bort påskmaten. 
att i morgon kommer jag – gesällträna.
att jag hoppas – att det jag drömmer om slår in.
att jag verkligen vill- följa mina egna vägar i livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste du att - jag saknar dig :(

2010-04-12 @ 22:24:38
Postat av: Linnea

Visste du att...



jag saknar dig?

2010-04-14 @ 18:31:16
URL: http://thirtydirtybirds.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha. Är det jag som skrivit båda kommentarerna? Säkert. Glömsk, hej!

2010-04-21 @ 21:58:42
URL: http://thirtydirtybirds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar förbi bara :) allt bra med dig? :)

2010-06-12 @ 12:44:53
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: alisa

älskar din header, skitnygg! tagit bilden själv? :)

2010-06-20 @ 17:37:20
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0