Long time, no see.

Den första mars var det sist bloggiloggen fick se dagens ljus. Det var några veckor sedan. Under tiden har jag haft fullt upp med att fokusera på andra saker. Men nu är det dags att damma av tangenterna igen.


För tillfället är det i stort sett bara en sak som florerar runt i min lilla överfyllda hjärna. Det är 11 dagar kvar. Sen är det över. Om 12 dagar kan jag pusta ut, lära mig att andas igen och kanske sova riktigt för första gången på flera veckor. Vad domen blir bryr jag mig inte så mycket om längre, jag gör mitt bästa mer kan jag inte göra, jag vill bara ha det gjort. Men men, det löser sig sa han som sket i badkaret.


Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen tillbaka :) jag är på G jag med, i tankarna ialf!

Vi är då bra lika vi, jag vill också bara ha den där skiten färdig nu! Så mycket att jag längtar till nästa helg, med vilken utgång det än blir. BLÄ!

2010-04-07 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0