What to wear?

På lördag är det då alltså halloween.
Överskattat jäkla jippo!
Men det är klart man följer strömmen, speciellt när krogen erbjuder gratis inträde till alla utklädda. Sweet!
Nu återstår bara frågan vad man ska spöka ut sig i. Ute i sista minuten som vanligt.
Om inte någon kan ge mig ett vettigt förslag så antar jag att jag får handla efter eget bevåg.
Och det kan sluta hur som helst...
Funderar på Gunde Svan. Det skulle vara fab!


Tänk att få glida runt på dansgolvet med de där godingarna!

Nej men nu var visst klockan redan tolv. Kanske låter lite för den världsvane, men en annan ska ju faktiskt upp tidigt imorgon.
Dessutom borde jag verkligen använda tandtråd!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

GUNDE SVAN, GUNDE SVAAAN! (Fast det blir nog rätt varmt)...

2009-10-30 @ 23:51:16
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0