Som balsam för själen

Att lite yoga kan göra så mycket för sinnet.
En trumpen liten skitunge hade letat sig fram inom mig tidigare idag. Alldeles för mycket att tänka på och alldeles för mycket att reda upp. Men efter några övningar på den där blåa mattan kände jag mig som en helt ny människa, oövervinnerlig och stark, utan några som helst bekymmer i världen.
Okey nu ska vi inte ta i så det spricker, men en stor tumme upp gör jag åtminstone.
Kan verkligen rekomenderas till alla tankspridda hjärnor där ute, gör man på rätt sätt så är det sjukt avstressande, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Linnea

En liten överdrift. Gick och gömde tampongerna i jackan om jag ska vara helt ärlig... Och yoga är underbart, tur för dig att du slipper fis-Rolf bara!

2009-10-29 @ 22:17:30
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0