Pocker

Dags att dra till jobbet snart. Sweet.
Snart är det helg också, förutom halloween firande vet jag inte riktigt vad den kommer att erbjuda.
Förmodligen mys med plupparna framför Idol ikväll. Festligt värre.
Missade förra veckan, vi hade fullt upp med att pimpla.
Vin alltså, inte fisk.
Men jag vet att Hockerpocker åkte ut. Han hade väl inte tillräckligt med stjärnstatus bland femton minusarna, och det är ju det som är den riktigt avgörande faktorn för hur det ska gå i tävlingen. Det är bara de som röstar. Ja och så jag då, när jag känner mig så pass rik att jag kan offra en femma. Men jag röstar bara på dem som är riktigt braiga!
Som på Mariette till exempel, hon är kung!

Nu är det dags att runda av för nu väntar en massa hår på att bli klippta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0