Någonting utanför ramarna

Idag är jag ledig, vilket innebär träning och umgänge med Plupp-L.
Hon skickade sms igår.
PL- Jag vill göra någonting kul imorgon. Någonting utanför ramarna, som skiljer sig från vardagen.
J- Okay? Som vad?
PL- Jag vet inte. Vi får låta sömnen öppna våra sinnen. Låt oss hoppas att det ger utdelning.
Jag tror Plupp-L slagit någonting hårt i skallen, hon brukar inte låta så där proper i vanliga fall.

Mitt sinne var inte speciellt öppet i natt. Jag drömde att Agnes-Nicole (i svenska Hollywoodfruar) fettsög mig av någon anledning. Hon var ingen duktig kirurg. Jag hade mer hull på kroppen efter operationen än innan, vilket antiklimax liksom.
Ibland blir man förundrad över sina egna drömmar.
Det bör tilläggas att jag aldrig någonsin tänker överväga att göra en plastikoperation ens.
Ska jag vara tight så ska det vara på den naturliga vägen också, därför tänker jag dra upp till gymmet en sväng nu. Svett, svett.
Jag håller tummarna för att de äldre damerna som brukar hänga där inte ockuperar alla träningsmaskinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0