I helgen kör vi en favorit i repris

På fredag åker jag och Plupp-L hem till Plupp-N.
Jag har saknat hennes lilla kassaskåp till studentlägenhet (nästan lika mycket som Plupp-N själv). Det är så litet och mysigt där, kan knappt röra sig där inne. Packade sillar, jaa.
Sist vi var där gick det ganska livat till, det kan jag inte sticka under stolen med, men roligt var det, sanna mina ord.
Då hade vi disco i kassaskåpet, ilag med da box.
Den här helgen blir det nog lite lugnare skulle jag tro, det är i alla fall vad vi satsar på, sen vet man ju aldrig riktigt hur det slutar.


Förresten, pissljummet thé är inte gott, verkligen inte!
Ville bara klargöra det.
God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



Vilken mysig blogg du har! :)

Är allt bra med dig?

KRAM

2009-10-21 @ 17:25:20
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0