En gråhårig tisdag

Snart är klockan tre och jag har inte ens tagit mig upp ur sängen. Keff på det!
Fastnade framför datorn någon gång vid nio i morse och här har jag suttit sedan dess.
Sex timmar av mitt liv, bortkastade på ingenting vettigt alls.
Kanske skulle ta och försöka få lite ordning på bloggdesignen, det är på tiden för jag spyr grön galla på den snart.
Får se vad jag lyckas åstadkomma.

Ikväll står träning på schemat i alla fall,  i lag med R och M. Vi ska köra lite Power Yoga, lät skönt.
Min hals har börjat göra ont så det är nog bra om jag inte kör någon pulsupphöjande träning, vill inte bli mer sjuk.

Förresten, idag ska jag gå ur Svenska kyrkan. Ser ingen mening med att betala en massa skatt för någonting som jag inte ens utnyttjar. Jag går nästan aldrig i kyrkan och jag ser inte mig själv som speciellt religiös på något sätt. Amen! Sen att jag inte får gifta mig i den svenska kyrkan gör mig inte så mycket, vill i alla fall inte ha något konservativt bröllop, OM jag nu ska gifta mig överhuvudtaget vill säga.

Men nu ska jag i alla fall försöka göra någonting av dagen och sluta förpesta bloggen med massa onödigt svammel.
Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0