Akilleshäl

Idag är en riktig skitdag!
Jag har fått en inflammation i skavsåret på hälen (det rinner grönt var från det och jag överdriver inte heller) så jag kan knappt gå = sitta inne hela dagen, vilket suger.
Det kryper i kropp och själ, jag vill bara ut och spriiinga.
Dessutom är jag grön (lika grön som varet) av avund. Min så kallade vän har åkt till Stockholm utan mig och dessutom har hon mage att bo på samma hotell som Idolerna.
Jag vill också se Erik, Mariette, Tove (favoriterna) och co!
Bläääjs.
Jag känner mig som en riktig bitterfitta just nu.
Usch.

Men om vi nu ska ta och vara lite positiva.
Jag har en halv påse Cheez Ringz till mitt förfogande.
Och så ska jag förmodligen på vinkväll ikväll.
Utan att själv dricka vin visserligen, men det kan nog bli trevligt ändå.
Nu ska jag gå och duscha, det var ett tag sen sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0