2-1?

Inte för att jag är någon hejare på fotboll, men nog var det lite tarvligt att svenskarnas mål inte räknades.
Domaren var säkert dansk!

Hur som helst var kvällen väldigt trevlig. En massa mys och snack.
Framåt halv elva hade ligan blivit tillräckligt fulla i hattarna för att ge sig ut och svänga på gallojerna.
Markoolio is in the town och han ska naturligtvis alla ut och se, ooh sensation! Get real...
Jag hade ingen lust att betala 160 spänn (det är knapert för tillfället) för att se honom åka pendeltåg så jag begav mig hemåt istället.

I skrivande stund ligger jag i sängen med laptopen i knät.
Tänker inom en snar framtid knäppa igång Sex and the City, season one (att man aldrig tröttnar, jag har plöjt mig igenom boxen tre gånger nu tror jag) och tjocka i mig lite Ben & Jerrys. Perfekt avslutning på denna lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0