Segdeg

Det är lördag och jag har en riktig segdag. Har inte ens lyckats tagit mig upp ur sängen än.
I vanliga fall skulle jag fått panik, hatar egentligen inomhusdagar, tycker mycket mer om att vara aktiv. Men just idag känns det riktigt rätt att dega.
Lite senare ska jag bege mig ut på promenad i ruskvädret och sen kanske ta ett långt bad med bok och choklad, toppen. En ta-hand-om-sig-själv-dag, jag gillar läget.
Måste klippa tånaglarna också, de har blivit lika långa som pompiripossas näsa!
När sedan dagen övergår till kväll blir det antingen till att dra på sig finskorna och bege sig på riktig hålla-i-varandra-dans, jag är ett riktigt pucko när det gäller bugg/foxtrot, men det var väl skitsamma bara det är roligt. Hur som helst, om vi inte ska slå klackarna i taket hoppar vi i mysbyxorna och går på bio, This is it, ska vara bra har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det där med naglar alltså! Det är så sjuuuukt tråkigt att klippa naglarna, haha.

2009-11-14 @ 16:28:51
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0