Lite bilder

Bilder från helgen, snodda äv R. Tagna med mobilkamera så kvallen är inte den bästa.



Don´t shoot me motherf*ckaa!
Feg piratjevel. Borde ha dragit fram mitt svärd och visat vad jag går för.



Tjuv-N. Såg inte skymten av henne på hela kvällen. Hon hade förmodligen fullt upp med att råna stackars oskyldigt folk. Borde sättas bakom lås och bom.


R var en drake. Fast egentligen var hon en vampyr.


På något underligt sätt tyckte jag ändå att de var söta, trots omständigheterna.

Resten av folket har jag inte lyckats snoka upp några bilder på. Det var ju tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, jag sprang omkring och sköt varenda kotte på tranan. Lite kul, lite störd. Haha, hej gå in i rollen!

2009-11-04 @ 22:22:08
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0