Helg i korta drag

Sådär ja, då var det dags igen.
Är nyss hemkommen från middag med salongsfolket. Riktigt trevligt må jag säga, och gott!
I övrigt har dagen inte innehållit något enastående. Mycket sömn, mycket teve, träning och promenad med Plupp-L och sen inget mer. Men det är skönt att ta det lugnt ibland.

Helgen var inte lugn, nejnej. I alla fall inte lördagen.
Det började med att jag och Plupp-L åkte iväg och boxades litegrann.
Det var roligt, aggressioner frigjordes och träningsvärken är fortfarande outhärdlig.
Efter det fipplades det med halloween-utstyrseln.
En pirat var vad jag var. Med ett svärd till och med! Klart att man slår till på stort..
Förfest hos mig, vad ska man säga om den? Finner inga ord. HAHA.
Sen bar det iväg till krogen.
Vad ska man säga om den då..? Det var varmt, det var trångt, det var väldigt mycket folk och det var riktigt, riktigt roligt.
Söndagen var inte speciell på något vis, jag var trött, men mådde bra. Så det var ju tur.

Men nu tänker jag faktiskt krypa till kojs. Så god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0