Lördag blev till söndag

Idag har jag varit ute och gått, vem vet, kanske jag behövde den där ruskiga promenaden i novemberregnet för nu efteråt känns mina tankar betydligt mer samlade än innan.
Man tänker mycket när man är ute och går, det är skönt.

Gårkvällen var bra. Mys hemma hos Rekan och Bitta med Cheez Ringz och godis. Jag kollade till och med på dansbandskampen för första gången i mitt liv och tyckte faktiskt att det var riktigt bra! Jag och R blev till och med lite danssugna själva och rockade loss ordentligt inne i köket. Det spårade ur efter ett tag..
Sen åkte jag vidare och mötte upp herr M för en kvällspromenad. K-fors by night är väldigt spännande må jag säga, såg hela två personer under tiden vi var ute. Dock lät de där två små människorna som en hel fotbollsarena, så högljudda var de. Antar att de var en aning runda under fötterna.
Sen åkte jag hem och sov.

Snart kommer Plupp-L hit, det ska bli trevligt.
Det känns som att det var ett tag sen vi umgicks på tumanhand.
Förra helgen.. men ändå.
Skulle nog ha svårt att klara mig utan den människan.

Imorgon är det jobb som gäller, läskigt hur snabbt helgerna går.
Tur att jag trivs med mitt jobb. Tycker synd om dem som har söndagsångest-bara-för-att-det-snart-är-måndag, det har inte jag haft sen jag slutade skolan, det känns bra. Jag har hittat rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0