Det där med skor

En dag på stan med Plupp-N.
Jag letade som galen efter ett par nya stövlar, utan framgång. Jag har en klar och tydlig bild framför mig hur jag vill att de ska se ut, men de finns inte någonstans!
Jag vågar inte beställa heller, vet att de inte kommer passa. Mina fötter är udda, one of a kind. Måste vara extremt noggrann när jag provar, vrida och vända, gå tusen varv i affären innan jag kan försäkra mig om att de passar. Annars straffar fossingarna mig med skavsår och andra obehagligheter, och det är ju aldrig roligt.
Plupp-N hittade däremot skor, den lyckliga saten.

Förutom att bekymra oss över skor så satt vi på Waynes (såklart att vi måste gå dit när jag har stammiskort där, får aldrig missa ett tillfälle att få en stämpel, viktigt!) i huuundra år. Det var mysigt att snicksnacka riktigt ordentligt, skratta åt minnen och känna att ingenting har förändrats fast vi bor så långt ifrån varandra. Gosh vad jag tycker om den människan!

Nu är jag hemma i soffan igen, och här tänker jag faktiskt stanna resten av kvällen. Soffparty - weeeei.

Pluppens nya skor, highfashion!


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHA, usch på de där skorna alltså!

2009-11-07 @ 21:39:57
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0