Boomchickabowbow

Sitter i min säng och svullar varma mackor. Det får man göra ibland, speciellt när det är tisdag och man har haft en dålig dag.
Jag skulle kunna säga att den har varit fantastisk. Överdrivet bra. Enastående. BOOMCHICKABOWBOW.
Men det har den ju inte. Så jag låter bli helt enkelt. Och dessutom är inte dagen slut än, det gäller att vara optimistisk.
Jag sitter alltså här, med mina ost/banan/curry-fyllda mackor.
Kombon banan och curry är bra grejer, vet inte exakt varför jag går igång på det, men det är helt enkelt ljuvligt. Jepp, sanna mina ord.

Och så måste jag passa på att tacka Plupp-L för att du håller min hand, för att du hindrar mig från att falla, för att du lyssnar och förstår. Du är en bra människa, glöm aldrig bort det!

Good stuf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0