100 år

Idag har jag varit på kalas hos min farmor, hundraårskalas om man ska vara exakt, inte dåligt, inte dåligt.
Att bli hundra år är ovanligt, men att bli hundra år och fortfarande vara så pass pigg som min farmor är ändå mer ovanligt.
Jag har aldrig träffat en människa som är så glad och positiv som henne, har aldrig sett människan snörpa på munnen eller yttra en negativ kommentar, en riktig supertant är vad hon är.
Jag vill vara som henne, det är mitt mål i livet, att utsöndra så mycket positiv energi att alla blir glada av att bara befinna sig i samma rum.


Sötsparven min


Kommentarer
Postat av: Linnea

Söt tant, minst sagt!

2009-11-15 @ 18:29:22
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0