Let´s gooo, my little booo

Strax dör batteriet i lilla datorn. Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag ger mig ut på vandring i snövädret.

Igår var det juldag och de flesta jag känner och inte känner var ute på och svängde om. Kul för dem.
Vi andra spar oss till ikväll innan det är dags att dra på gallojerna. Fy satan vad kul vi ska ha.
Jag förtärar alkohol väldigt sällan, mer än sällan till och med. Kan ha så himla roligt utan och då känns det ju inte annat än onödigt att slita på kropp och sinne till vardags. Men ikväll kanske till och med jag nallar lite på vinflaskan, vi får väl se hur det hela slutar.
Börjer känna mig rejält pepp i alla fall, det bådar gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0