Kartläsare

Jag älskar mina vänner, mer än mest.
Det finns ingenting som jag lyssnar mer till än deras ord.
Vi kanske inte alltid tycker lika, men jag lyssnar alltid, respekterar och förstår för det mesta vad de menar.
Deras råd kan ibland vara avgörande hur jag väljer att välja saker och ting, jag vet att de alltid vill mig gott, att jag ska ha det bästa. Antingen säger de åt mig att köra hårt eller att softa ner. De är mina kartläsare när jag spårar ur. De kanske ser saker som jag inte ser själv.
När det kommer till kritan så är det naturligtvis jag själv som bestämmer, det är mitt avgörande som spelar roll.
Men deras ord betyder fortfarande mycket. Väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det spelar ingen roll hur duktiga kartläsare man har, hur mycket de vill föra en in på de rätta stigarna. Ibland måste man ta vägen genom den täta skogen också. Traska i sumpmarker. Gå i fel riktning och vända om.



Du är så fin Frida. Och du är min kartläsare. Jag vill alltid ditt bästa, men det är bara du som vet vad som gör dig lycklig. Jag kommer alltid att finnas vid din sida. När du är lyckligast i världen och svävar på moln högt uppe i skyn, när du ligger längst nere på botten. Alltid!

2009-12-28 @ 14:47:37
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0