Ovettigt svammel

Helgen har varit till belåtenhet. En massa umgänge med personer jag tycker om, inte fy skam det inte!

Ledig måndag idag och det säger jag tack och bock till. Jag och pappsen ska snart bege oss ut och julhandla. Tio dagar kvar till julafton och endast en liten sketen klapp har inhandlats, heja mig!

Idag har jag ansökt om inträde till A-kassan, sisådär ett halvår efter att jag skulle gjort det egentligen, heja mig igen!

Den finaste kommentaren jag någonsin fått fick jag i fredags "ja men du är ju lik den där amandavardet". WTFJNSJHSKJSJOHSJNKHS?! Nog sagt om det . . .

Det är helt sinnesjukt att jag fortfarande efter flera års nötande fortfarande går igång på Come Clarity. Jag törs nog till och med säga att det är min favoritlåt.

Bara så ni vet så önskar jag mig nya blyertspennor i julklapp, och ett nytt skissblock. Jag ska börja teckna igen, har saknat det.
Jag önskar mig ett kameraobjektiv också.
Nya träningskläder.
Thomas Sabo berlocker.
Kanske en parfym.
Fast mest av allt önskar jag mig kärlek och fred på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0