Den sista helgen

Det är fredag. Underbara ljuvliga fredag. Bästa dagen på hela veckan.
Dock ser jag inte fram emot den här helgen. Linn flyttar på söndag, inte ett dugg kul!
Så innan söndag måste vi se till att fredag och lördag blir så där perfekta som man vill att de ska vara när man träffar varandra för sista gången på en väldigt lång tid.
Neea är hemma dessutom så det kan ju inte sluta illa när hela muppfaderallan är samlad, det går inte!
Sista helgen, sista sista sista. Det känns ruskigt att säga det.
Det är svårt att beskriva hur mycket L och N betyder för mig, svårt svårt svårt, det går nog inte ens tror jag.

Idag blir det jobb några timmar i alla fall, dags att låta saxen arbeta.
Jobb imorgon på förmiddagen också. Sedan dressar vi om och kör klackarna i taket, eller? Får se hur lördagkvällen avslutas. Den sista lördagen..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sluta säga "sista" som att världen kommer gå under, haha. Det är ju inte så att vi aldrig kommer träffas igen, menar jag ;)

2009-12-04 @ 14:55:08
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0